سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

 

لوازم خانگی برقی، جزو وسایلی به شمار می آیند که با حضور خود توانسته اند زندگی را برای ما راحت تر کنند. اما ممکن است که دیر یا زود دچار مشکل شوند. جاروبرقی نیز یکی از همین وسایل می باشد. امکان دارد که در هر بار استفاده، دچار مشکلاتی شود. یکی از این مشکلات خاموش شدن جاروبرقی در حین کار می باشد. اگر می خواهیددلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار بررسی کنید، می توانید این مطلب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی را تا انتها دنبال کنید، تا بتوانید برای رفع مشکل جاروبرقی اقدام نمایید.

 

خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

 

فهرست

·         چرا جاروبرقی در حین کار خاموش می شود؟

·         آیااستفاده زیاد از دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

·         آیا خرابی ترموستات دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

·         آیا پر بودن کیسه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

·         آیا خراب شدن موتور، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

·         آیا خرابی قطعات استفاده شده در ساختار دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

·        آیا اتصالی در دکمه خاموش و روشن، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

·        آیا تمام شدن زغال دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

·        بررسی دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

 

چرا جاروبرقی در حین کار خاموش می شود؟

دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. تمامی دلایل خاموش شدنجاروبرقی در حین کار، در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته اند. اگر به دنبال دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، می توانید این مطلب تا دنبال کنید و تمامی موارد گفته شده را چک نمایید تا دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار را برطرف کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از جاروبرقی های فلر و بروز خرابی در این دستگاه م توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقیفلراستفاده کنید.

آیا استفاده زیاد از دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، می تواند استفاده مداوماز آن باشد. توجه داشته باشید که باید پس از هر 25 دقیقه استفاده از جاروبرقی، به آن چند دقیقه استراحت دهید تا از داغ شدن بیش از اندازه موتور جلوگیری شود. هم چنینروشن ماندن بیش از اندازه جاروبرقی، می تواند باعث فرسودگی قطعات و خراب شدنهر یک از آن ها شود. به شما توصیه می کنیم که برای رفع دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، از استفاده مداوم آن خودداری کنید.

اگر در منزل خود جاروبرقی فیلیپس دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شدید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس استفاده کنید.

آیا خرابی ترموستات دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

ترموستات جاروبرقی یکی از اجزا و قطعات داخلی دستگاه می باشد که برای کارکرد بودن عیب موتور و سلامت آن، در ساختار جاروبرقی تعبیه شده است. در صورتی که موتور جاروبرقی بیش از اندازه داغ شود، می تواند دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار به شمار آید. این امر می تواند باعث نیم سوز شدن و یا سوختن موتور جاروبرقی شود.

بایدعیب یابی تخصصی ترموستات انجام شود تا دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که ترموستات آسیب دیده باشد، باید تعویض شود تا دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار برطرف شود.

اگر در منزل خود جاروبرقی پارس خزر دارید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی پارس خزر در تهران بهره مند شوید.

آیا پر بودن کیسه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

پر بودن کیسه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار می باشد. چرا که در صورت پر بود کیسه، دستگاهبه صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد.

حتما برای رفع دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، پیش از هر بار استفاده از دستگاه، حتما عدم پر بودن کیسه جاروبرقی رابررسی کنید و در صورتی که متوجه شدید نیاز به تخلیه دارد، اقدام به این کار کنید تا دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار را رفع نمایید.

آیا خراب شدن موتور، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار می باشد؟

خراب شدن موتور جاروبرقی، می تواند دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار به شمار آید. این اختلال می تواند به دلیل افزایش نوسانات برق، ایجاد مشکل در سیم پیچی و وارد شدنفشار زیاد به دستگاه به وجود آید.

به طور معمول موتور های نیم سوز شده در جاروبرقی، خیلی زود داغ می کنند. در صورتی کهبا این مشکل مواجه شدید، باید اقدام به رفع کردن دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار کنید. عیب یابی دستگاه باید به صورت تخصصی و توسط تعمیرکار انجام پذیرد.

آیا خرابی قطعات استفاده شده در ساختار دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

این امکان وجود دارد که دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، خرابی قطعات در ساختار جاروبرقی باشد. چرا که امکان دارد به دلیل خرابی و یا سوختن یکی از قطعات داخلی دستگاه، این وسیله در حین کار کردن خاموش شود.

این دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، زمانی به وجود می آید که مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرد.

آیا اتصالی در دکمه خاموش و روشن، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

از دیگر دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، اتصالی در دکمه روشن و خاموش می باشد. اگر متوجه این اتفاق شدید، حتما کار با جاروبرقی را متوقف کنید وفورا اتصال سیم و دو شاخه آن رااز پریز جدا نمایید. چرا که امکان دارد باعث آتش سوزی شود. شما باید برای برطرف کردن دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، حتما اقدام به تعمیر و یا تعویض دکمه روشن و خاموش جاروبرقی کنید.

آیا تمام شدن زغال دستگاه، دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کارمی باشد؟

این امکان وجود دارد که دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، تمام شدن زغال دستگاه باشد. این اتفاق ممکن است به مرور زمان رخ دهد. شما باید برای رفع نمودن دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار، حتما اقدام به تعویض زغال های جاروبرقی کنید. حتما باید آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

بررسی دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار

همان طور که تا به این جای مطلب همراه ما بودید، متوجه شدید که علت خاموش شدن جاروبرقی در حین کار به عوامل مختلفی بستگی دارد. پیش تر سعی کردیمدر موارد مختلف دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید در زمان ممکن اقدامات لازم را در جهت رفع نمودن دلیل خاموش شدن جاروبرقی در حین کار انجام دهید.