سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت بوی بد ظروف در ظرفشویی

 

بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی یکی از مسائلی است که مصرف کنندگان بابت آن مشکل دارند. در این مطلب سعی نموده ایم تا علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهیم و برای هر کدام راهکاری را ارائه دهیم. با ما در وب اپلیکیشن تعمیرات لوزم خانگی آی پی امداد همراه باشید  .

علت بوی بد ماشین ظرفشویی

فهرست

  • علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی
  • آیا عدم تخلیه فیلتر علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا عدم تمیز کردن بدنه داخلی دستگاه علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا عدم تمیز کردن لاستیک درب علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا عدم شستن سبد دستگاه علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا نصب نادرست شلنگ تخلیه دستگاه علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • بررسی علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی

 

 

علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی

علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، یکی از مسائلی است که باعث آزار مصرف کنندگان می شود. تصور کنید می خواهید یک لیوان آب بخورید و در زمان سر کشیدن لیوان متوجه شوید که لیوان بوی ناخوشایندی دارد. در این مطلب ما در تلاش بوده ایم تا علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی را به خوبی شناسایی کنیم و برای هر کدام راهکاری را ارائه دهیم. با ما همراه باشید .

چنانچه در منزل خود ماشین ظرفشویی ف دارید و با بروز خرابی مواجه شده ید می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی نفخود از خدمات نمایندگی تعمیرات این محصول استفاده کنید.

آیا عدم تخلیه فیلتر علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟

دلیل بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، می تواند عدم تخلیه به موقع و مناسب فیلتر باشد. فیلتر در ساختار بوش وظیفه دارد تا ذرات مواد غذایی را در خود جمع کند. همین امر می تواند به مرور زمان به عنوان علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی شناخته شود. شما می توانید برای رفع این علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در ساختار ماشین ظرفشویی، یک فیلتر استوانه ای که قابلیت جدا شوندگی دارد، تعبیه شده است.
  • شما می توانید برای دسترسی راحت تر به فیلتر در جهت رفع علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، 90 درجه خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید.
  • حال فیلتر ماشین ظرفشویی را خارج نمایید.
  • حتما برای رفع علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، باید فیلتر را با استفاده از آب گرم و مایع ظرفشویی به خوبی تمیز کنید.
  • توجه داشته باشید که باید در زمان تمیز کردن و شستن فیلتر ماشین ظرفشویی، از یک فرچه کمک بگیرید.

اگر از مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی بهی هستید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید حهت تعمیر ماشین ظرفشویی بهیخود از خدمات نمایندگی تعمیر این محصول بهره مند شوید.

آیا عدم تمیز کردن بدنه داخلی دستگاه علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟

این امکان میسر است که ذرات مواد غذایی بر روی بدنه داخلی دستگاه باقی مانده و فساد آن ها علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی شناخته شود. شما باید بتوانید به خوبی بدنه داخلی را برای برطرف کردن علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، تمیز نمایید:

  • برای برطرف کردن علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی، سبد ها را به طور کامل به بیرون بیاورید.
  • حال می توانید با استفاده از یک پارچه و مایع ظرفشویی، کاملا سطوح و زیر ریل ها را تمیز کنید.

اگر با بروز خرابی در ماشین ظرفشویی بوش خود مواجه شدید به شما توصیه می کنیم تا برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوشخود از خدمات نمایندگی تعمیر این محصول بهره مند شوید.

آیا عدم تمیز کردن لاستیک درب علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟

این امکان وجود دارد که جمع شدن چربی در لا به لای واشر یا همان لاستیک درب دستگاه، باعث ایجاد بوی نامطبوع و علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی شناخته شود. شما می توانید برای برطرف نمودن دلیل بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در قدم اول واشر را از قسمت درب دستگاه جدا نمایید.
  • حال با استفاده از مایع ظرفشویی و آب گرم اقدام به تمیز کردن آن در جهت رفع علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی کنید.

آیا عدم شستن سبد دستگاه علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟

نشستن سبد ها می توانید یک علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی باشد. به همین خاطر باید توجه داشته باشید تا در زمان مناسب سبد ها را از داخل دستگاه بیرون بیاورید و از به وجود آمدن علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی با شستن آن ها جلوگیری نمایید. شما می توانید برای شستن سبد ها از مایع ظرفشویی و اسکاچ استفاده کنید.

آیا نصب نادرست شلنگ تخلیه دستگاه علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی می باشد؟

یکی دیگر از مواردی که می توان به عنوان علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی به شمار آیورد، نصب نادرست شلنگ تخلیه می باشد. شما باید بدانید که در صورت عدم نصب درست شلنگ تخلیه، امکان دارد که آب آلوده و کثیف مجدد به دستگاه برگردد و علت بوی بد ظروف پس از شست و شو در ماشین ظرفشویی شناخته شود.

  • حتما شلنگ تخلیه را بالا ببرید و حلقه کنید.